Dark

„POLITYKA” - oficjalny zwiastun filmu!

Subskrybuj
Wyświetleń 4 037 881
85% 60 425 10 362

„POLITYKA” - oficjalny zwiastun nowego filmu Patryka Vegi! 🔥🔥🔥
W kinach od 4 września! 🎬
📷 Zobacz Instagrama Patryka Vegi: instagram.com/patryk_vega_official
👉 Przejdź na Fanpage Patryka Vegi: facebook.com/PatrykVegaOfficial/
Nowa płyta zespołu Piersi już wkrótce! BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!

Published on

 

Aug 8, 2019

patryk vegapolitykafilmpolitykapolitykapatrykvegakinofilmfilm akcjiandrzej grabowskiantek królikowskizbigniew zmachowskitomasz oświecińskiewa kasprzykjanusz chabiorprodukcjarozrywkaakcjazabawapolskibotokspitbullkobiety mafii

Udostępnij:

Link:

Pobierz:

Loading link...

Dodaj do:

My playlist
Watch later
Komentarze 5 641
Remigiusz W.
Remigiusz W. 2 godzin temu
ciekawe czy sceny z sejmu to scenografia czy ich na wiejską wpuścili. XD
꧁ANTONIGAMING꧂
꧁ANTONIGAMING꧂ 2 godzin temu
*jedziem na berlin?*
Daje Ci Graal
Daje Ci Graal 3 godzin temu
W tv od lat są spojlery
1944 Pamiętamy
1944 Pamiętamy 3 godzin temu
Dno dna!!! Dzielić Polaków o to im chodzi
no ja
no ja 3 godzin temu
Od ilu to lat w kinach?
PoDinoKi
PoDinoKi 3 godzin temu
Z chęcią pójdę na film ;)
Mikołaj Jerzy
Mikołaj Jerzy 3 godzin temu
Ci aktorzy tacy sami jak politycy...ten sam poziom kultury i wychowania...
Sie Jac
Sie Jac 3 godzin temu
Lewacka orgia...
mr ao
mr ao 4 godzin temu
Vega zrobił kabaret z filmu co praktycznie zawsze sie ma nijak do rzeczywistości. Naoglądał sie za dużo Kiepskiego absurdu jak gooopek i go skręciło na Ćwiartki 3/4. Posmiac sie mozna ale jak przychodzi co do czego to z kabaretu wolę chińskie zupki ale robione w Radomiu podawane bez ka-ka-kasku.
KyloOsw
KyloOsw 4 godzin temu
Szkoda, że Karolak nie zagra Misiewicza :(
NorthenWindBlast
NorthenWindBlast 4 godzin temu
film śmieszny ale oparty na pomówieniach i wypowiedziach wyrwanych z kontekstu.... tak patrząc obiektywnie...
Patryk Patryk
Patryk Patryk 4 godzin temu
Oj Vega Vega za dużo ćpiesz chłopie !
MrJcc074
MrJcc074 4 godzin temu
Czy to już całym pomysł totalnej na wybory. Trzymajcie tak dalej...
Eric Harris
Eric Harris 5 godzin temu
są dwie opcje ten film bdzie niezłą satyrą albo chujową propagandą.
Foxi
Foxi 5 godzin temu
Grabowski!
xXx
xXx 5 godzin temu
Szkoda ze wiekszosc tylko obejrzy ten film i zapomni ze ta patologia dzieje sie tu i teraz... Panie Patryku Pan uwaza, bo byl juz jeden co opowiadal na mownicy kto, jak, gdzie, z kim, i za ile Polske sprzedawal. I juz nic nie powie.
Janczer007
Janczer007 5 godzin temu
Jakie to jest jednostronne bezsensu coś takiego robić skoro tylko jetna strona jest stawiana w złym świetle a druga jak zwykle wybielana.
Dj Q-Naro
Dj Q-Naro 6 godzin temu
Ja pierdole jaka chujnia. Weź ty się chłopie za kręcenie pornoli. Nie masz pojecia o kręceniu filmów to chociaż może tam se poradzisz.
Brudny Zwierz Bułka
Brudny Zwierz Bułka 6 godzin temu
Ten co gra Miśkiewicza to cud malina xd
Choppii Choppii
Choppii Choppii 6 godzin temu
To jest wasz koniec.... Krysia rządzi. Ciekawe czy scena jak żre w Sejmie pokażą?? Albo jak były delegacje zagraniczne hehe Czekam aż będzie w kinie
gurbi
gurbi 6 godzin temu
ten film jest wisienką na torcie w kraju gdzie komedia rozgrywa się bez przerwy poza sceną
Jake Sable
Jake Sable 6 godzin temu
Na szczęście to tylko film... Czysta fikcja. Bo Każdy normalny nie pójdzie na ten chłam. Chcesz ich ośmieszyć, upokorzyć?? Haaa nie uda Ci się! Jedynie co ci wyszło na 6 to "Kryminalni"
THE Wojtas
THE Wojtas 5 godzin temu
Nie ośmieszy, bo złodzieji z wiejskiej się nie da bardziej ośmieszyć niz oni sami
andzela _
andzela _ 6 godzin temu
Kolejny głupi film Vegi ;-;
Mateusz Buczek
Mateusz Buczek 3 godzin temu
To, że ktoś uważa (z resztą słusznie), że film jest bzdurny nie oznacza, że jest za PiSem ;)
andzela _
andzela _ 3 godzin temu
@KAPE nikt się nie znalazł od "kaczora" Tylko film ewidentnie jest o jednej partii :)
KAPE
KAPE 4 godzin temu
O ktoś od Kaczora się znalazł
Declan Doyle
Declan Doyle 7 godzin temu
Wtf
Miszczu04
Miszczu04 7 godzin temu
"W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem" no chyba jednak nie...😁
MROCZNY ANIOŁ
MROCZNY ANIOŁ 7 godzin temu
Muszę to zobaczyć.
Majkel Majkel
Majkel Majkel 7 godzin temu
To będzie najlepszy film o polskiej polityce
Paweł Krzemiński
Paweł Krzemiński 7 godzin temu
4 miliony w tydzień.
Camillo Guocello
Camillo Guocello 8 godzin temu
A wy dalej polaczki glosujcie na Pis i PO i zapierdalajcie sobie za miske ryżu. Pozdrawiam.
Mocarny Książe
Mocarny Książe 9 godzin temu
Kiedy dokładnie premiera? Już nie mogę się doczekać... :D
Wujek Artiom
Wujek Artiom 9 godzin temu
4 września
Jakub Sobczak
Jakub Sobczak 9 godzin temu
Poparcie Pis'u się drastycznie zmieni
Simon Gordon
Simon Gordon 9 godzin temu
Ale to pralnia była :-D Pana Zamachowskiego rola życia a pana Grabowskiego śmiech życia przed 📺
Pablo P
Pablo P 9 godzin temu
Czy pan Vega mysli, ze Polacy to debile? Na miesiac przed wyborami... Oczywiscie to przypadek!
THE Wojtas
THE Wojtas 5 godzin temu
W kwestii odp. na pytanie: Tak.
Dawid DP
Dawid DP 9 godzin temu
Trochę sztucznie (jak każda scena w każdym filmie) ale jest OK 👌👍
dependorumeli
dependorumeli 10 godzin temu
Karczemny dowcip dla plebsu spod znaku PO.
Wujek Artiom
Wujek Artiom 9 godzin temu
Lepsze to niż kiełbasa wyborcza PiSu
Młody Patriota
Młody Patriota 10 godzin temu
Lubię parodię na pewno obejrzę
Jan Kowalski
Jan Kowalski 10 godzin temu
Będzie sztos
Lusesito
Lusesito 10 godzin temu
To jest żałosne
Jarosław Nabuhodonozor
Jarosław Nabuhodonozor 11 godzin temu
10 tyś łapek z pisu
#99
#99 10 godzin temu
Ten 10tys to ostatni bastion ludzi którzy nie walą konia dla zasady na widok każdego "śmiesznego" filmu o PISuarach
Kati Braga
Kati Braga 11 godzin temu
Naganianie publiki na GNIOTA ! Skubanie owieczek na większą skalę niż Rydzyk. Vega to lepszy cwaniak od ojca dyrektora. A jelenie pójdą odglądać idiotę Ferdka.....
Igor Debny
Igor Debny 5 godzin temu
Masz coś do ferdka xD
Kati Braga
Kati Braga 11 godzin temu
STUHR - niemiecki piesek i wróg Polski. Nie oglądnę żadnego filmu z tym zdrajcą.
Jakub Pawlak
Jakub Pawlak 11 godzin temu
Co tu kontrowersyjnego? Raczej tragifarsa. Kolejny infantylny pastisz.
#99
#99 10 godzin temu
Jak wszystkie polskie nibykomedie od ponad 20lat...
Hot Player
Hot Player 11 godzin temu
LEWACKA PROPAGANDA
mamtowd
mamtowd 11 godzin temu
Lewacka obsada, a zwłaszcza anty Polak - Stuhr.... Nie, NIE dla LEWACKIEJ PROPAGANDY !!!!
Wujek Artiom
Wujek Artiom 8 godzin temu
Nie nie nie dla takiego plebsu jak ty
Sylwia Leszka
Sylwia Leszka 11 godzin temu
U
Jan Kowalski
Jan Kowalski 11 godzin temu
Vega płacze, że afera z samolotami tak późno wypłynęła i było już za późno aby to w filmie umieścić hahahaha
DarkFields OfPain
DarkFields OfPain 11 godzin temu
Po zobaczeniu tego zwiastunu jeszcze bardziej mam ochotę zagłosować na PIS:D Pieprzyk Vegeta chyba źle pieniążki wydał albo dużo poszło na białe proszki;]
a b
a b 12 godzin temu
Vega opłacany przez PO, takie powinny być nagłlówki :) Ten film to nie "polityka" tylko "anty PIS"
ksmamona
ksmamona 12 godzin temu
Gdyby nie było tak strasznie to może by było i śmiesznie.
Rocky Balboa
Rocky Balboa 12 godzin temu
Coś czuję że Vega się powiesi.
Rocky Balboa
Rocky Balboa 12 godzin temu
Idiotyczny film
Paweł Rękoś
Paweł Rękoś 12 godzin temu
I za 4 lata Polityka 2 🤪 będzie dobre xD
Loki
Loki 12 godzin temu
Łapki w dół... hmmm, ciekawe od kogo xD
Daniel Daniel
Daniel Daniel 13 godzin temu
Jeśli tylko usłyszałem że będzie film o polityce, to odrazu wiedziałem że Chabior będzie grał Macierewicza :) Niesamowite podobieństwo
Krzysztof
Krzysztof 13 godzin temu
"TWÓRCA NAJBARDZIEJ KASOWYCH HITÓW"
DEMONLIVE
DEMONLIVE 13 godzin temu
Ten film może być dobry i dobrze zrobiony do oryginału czyli codziennie polski a tak to całe życie ludzi na ziemi jest filmem że aż można zrobić film dokumentalny o Ziemi
rysiu zdzisiu
rysiu zdzisiu 13 godzin temu
Następny gniot.
Paweł eP
Paweł eP 13 godzin temu
Kolejne dno od Vegi. A można było zrobić mądry film z przesłaniem. Ale wiadomo - odbiorcami tego "filmu" będą głównie ludzie śmiejący się do łez z tych durnowatych scenek - typowi janusze. To samo dno teraz panuje wśród kabaretów - kretyńskie żarciki podane na tacy, żeby odbiorca nie musiał za dużo myśleć.
Paweł eP
Paweł eP 2 godzin temu
KAPE jak by Ci to powiedzieć ... TAK
KAPE
KAPE 4 godzin temu
Mam 13 lat i śmieszy mnie cały kontekst filmu jak i żarty w nim zawarte i to oznacza że jestem typowym Januszem?
Piotr Paździora
Piotr Paździora 14 godzin temu
Vega jak zwykle robi gniota na kasę 😂😂😂
moi Micky
moi Micky 15 godzin temu
To nawet kurwa nie jest śmieszne!
Eric Harris
Eric Harris 5 godzin temu
jest śmieszne co nie zmienia faktu że to zwykła propaganda
keia_kekahi
keia_kekahi 20 godzin temu
Moze i głupi i prosty ale nawet z głupich rzeczy można się czasem pośmiać i odmożdżyć trochę, a ten film będzie do tego idealny 😄
Oliver Widłak
Oliver Widłak 20 godzin temu
To oczywiste że PO nigdy, ku*wa NIGDY NIE KRADŁO
#99
#99 21 hour ago
Tytuł "polityka" a pokazują tylko PIS, inni się chyba gdzieś ulotnili; gdzie coś o Tusku,Kwaśniewskim, Wałęsie, Giertychu ,Korwinie, Biedroniu albo Stonodze? Vega chyba nie wie jak dużo przez brak tych barwnych postaci traci ten film.
Krzysztof Kowalski
Krzysztof Kowalski 21 hour ago
Ale to jebnie na polityke hahahaha ludzie po tym filmie będą jeszcze bardziej wyśmiewali i tępili polityków xDDDD
Marcin Smalczewski
Marcin Smalczewski 22 godzin temu
Polityka: Alleluja i do przodu Chłopaki nie płaczą: Coco Jambo i do przodu
Szary Człowiek
Szary Człowiek 22 godzin temu
Chętnie zobaczę całość, bo zwiastun to jednak tylko zwiastun ;) :D Obawiam się jednak, że większość może ten film potraktować z przymrużeniem oka, więc cała para pójdzie w gwizdek :)
Tomasz Ko
Tomasz Ko 23 godzin temu
sram rzadkim kałem na ten marny filmek wypociny
audis6m
audis6m 23 godzin temu
Film nawet nie liźnie czubka realiów kupy gówna w polskiej polityce nie wniesie nic poza tym co wypłyneło już na światło dzienne.
Jakub Nowak
Jakub Nowak 23 godzin temu
O! 10 tys pisiorow wyjebalo👎🤣
amadi
amadi 23 godzin temu
To jest film o polityce z pis i po czy tylko o pisie?
Madonna Czarna Madonna
Madonna Czarna Madonna Dzień temu
Haha kocham jego filmy
Marcin Tiler
Marcin Tiler Dzień temu
A ja mam pytanie do tych co się znają. Mianowicie co się stało z oczami Pana Grabowskiego? Z tego co pamiętam mial chyba szare a na filmie ma prawie czarne. Trochę dziwnie to wygląda. Dzieki
Bado
Bado Dzień temu
Tylko na chińskich serwerach !!!!!!
Fhggh Dreyu
Fhggh Dreyu Dzień temu
Najbardziej zjebana muzyka jaką mogła być! Na marginesie profanacja nazwy Piersi
Руслан Илма
Руслан Илма Dzień temu
Ахуенный фильм!
Bogdan Okuniewski
Bogdan Okuniewski Dzień temu
Zrobilby taki film o Tusku to by odwiedzil go seryjny samobojca (płk Marian Bońka)
Jacek Barski
Jacek Barski Dzień temu
...🤣🤣🤣
ShadowSamuel
ShadowSamuel Dzień temu
1:24 i 1:50 Zbigniew Suszyński
ShadowSamuel
ShadowSamuel Dzień temu
Czy to nie jest jakaś satyra albo parodia?
Lukasz Michalak
Lukasz Michalak Dzień temu
Dla mnie słabe spodziewałem się czegoś więcej 😎 z dużej chmury mały deszcz tylko mam nadzieję że więcej jest scen z jajem a nie tylko co w zwiastunie
MYSTERY BOX z CHIN za 1000zł!
17:38
Wyświetleń 400 637
Patryk Vega | Zanim byli sławni
3:03
NORMALNI LUDZIE VS JA 2
5:06
Wyświetleń 482 515
DLACZEGO JESTEŚ GRUBY 2
4:38
Wyświetleń 290 210
BABCIA O NASZYCH TATUAŻACH I ŚLUBIE
32:55