Dark

Bayer Full & Marcin Miller - Szalona blondynka (Festiwal Muzyki Tanecznej - Kielce 2019)

Subskrybuj
Wyświetleń 1 103 179
94% 10 939 653

Koncerty: 601 664 043
facebook.com/bayerfull // bayerfull.pl
"Szalona blondynka"
muz. sł. Sławomir Świerzyński
Festiwal Muzyki Tanecznej - Kielce - 10 sierpnia 2019
Materiał TVP2
******
Bądź na bieżąco, subskrybuj kanał 4Strefa: bit.ly/1GbABXQ

Muzyka

Published on

 

Aug 11, 2019

Bayer FullBaby FullDiscoKoncertyBayerdisco polodiscodancedyskotekahithit 20192019polodisco hitynajlepsze discomuzyka na imprezeimprezamuzykamusicpolish discopolish musicpolskie discopolska muzykazespol muzycznypolish danceSzalona blondynkaMarcin Miller

Udostępnij:

Link:

Pobierz:

Loading link...

Dodaj do:

My playlist
Watch later
Komentarze 503
kamil wronikowski
kamil wronikowski 2 godzin temu
Słuchać i oglądać można bez końca i się nie znudzi. TO JEST TO !!! Po prostu SUPER !
Hanna Żukowska
Hanna Żukowska 14 godzin temu
💋💋💋💋💋💋👏👏👏👏👏👏😘😘😘😘😘😘 proszę o więcej nic do dac nic ująć Zajefajny przebój jak wszystkie
czarny 2828
czarny 2828 Dzień temu
Tam brakuje pana Zenka . to by bylo trio wszechczasów
Kamila Wojenkowska
Kamila Wojenkowska Dzień temu
marcin podobny do mojego szfagra
Katarzyna Zygan
Katarzyna Zygan Dzień temu
Super.Nóżka chodzi🤣
Marcin Maniek
Marcin Maniek Dzień temu
Co za mendy dają w dół chyba zazdrości 😁😁
Dawid Owczarek
Dawid Owczarek 12 godzin temu
chujowa muzyka to co sie dziwisz lapkom w dol xdddddddddddddddd
Andrzej Wilhelm
Andrzej Wilhelm Dzień temu
Szkoda ze Playback zresztą jak zawsze... Nie rozumiem po co to robią... Muzyka płynąca na żywo z serca jest 200 razy lepsza...
Disco polo
Disco polo 2 dni temu
Super! :)
Tomek G.
Tomek G. 2 dni temu
Stare wygi. Kasety w maluchu były zajechane z ich utworami. Kurde to były czasy. Choinka o zapachu wanilii i rura na impreze!
Urszula Borkowska
Urszula Borkowska 2 dni temu
Super!
Dj Daro
Dj Daro 2 dni temu
No dołladnie tych lat nikt nie wróci to były najlepsze lata tęskni chyba każdy
Grzegorz STEFAŃSKI
Grzegorz STEFAŃSKI 2 dni temu
Zajebisty utworek...Będzie HICIOR !!!
ela michalska
ela michalska 2 dni temu
Duet nr 1 pozdrawiam😍🤩😘😍🤩😘
Marta Holc
Marta Holc 2 dni temu
Muza super
Ewa Wylegała
Ewa Wylegała 2 dni temu
Super.
iwoma21
iwoma21 2 dni temu
pieknieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee♥
Dodee Dee
Dodee Dee 2 dni temu
To najlepsza piosenka disco polo ever 😁
Blue Angel
Blue Angel 2 dni temu
dlaczego czas tak przemija jw.org
Dj Ninja Official
Dj Ninja Official 2 dni temu
Trzy Dekady B&B Gram wasze utwory na imprezach
Marzena Koza
Marzena Koza 2 dni temu
Jesteście szaleni - mówię Wam 👍😃 , na Waszym punkcie zwariowałam - parampampam 😍😜. Kochani jesteście wspaniali👍 , na Waszej muzyce się wychowałam❤😎😘
Daria Knobloch
Daria Knobloch 2 dni temu
Aaaa podoba mi się to ❤
Figo Fago
Figo Fago 2 dni temu
To prawda nie ma już takich hitów jak kiedyś 💭🤔🤔🤔🤔
Kacynel Ryszard
Kacynel Ryszard 3 dni temu
Niezapomniane chwile radosci
Jacek Wisniewski
Jacek Wisniewski 3 dni temu
Marcin lepszy głos
Autostrada Do Kultury
Autostrada Do Kultury 3 dni temu
Wspomnienia.... od remizy do wielkiej sceny. Pozdrawiamy
69QL
69QL 3 dni temu
Dla mnie bomba
Marian Amator
Marian Amator 3 dni temu
😀
Jarek Stenka
Jarek Stenka 3 dni temu
Boys bayre full i akcent powinien być ach te oczy zielone i było trio fajnie by to brzmiało trochę nie pomyśleli ale piosenka odlotowa
Sławomir Świerzyński
Sławomir Świerzyński 2 dni temu
Pomyślałem i napisałem dla Zenka tekst- nie miał czasuuuuuuuu
dariusz kogut
dariusz kogut 3 dni temu
no patrz , ty pomyślałeś a oni nie, mogli się z tobą skonsultować, ale niedopatrzenie z ich strony. Poczytaj komentarze to będziesz miał odpowiedź.
Arkadiusz Kaźmierczak
Arkadiusz Kaźmierczak 3 dni temu
Dwie ikony Disco polo 👍 nie jeden się wychował i tańczył w swietlicach i remizach. Nutka i słowa przenoszą nas w lata 90.
ANDRZEJ MADALIŃSKI
ANDRZEJ MADALIŃSKI 3 dni temu
Świetny występ,naszych artystów.
Wędkarz PRO
Wędkarz PRO 3 dni temu
Fajna i fajny występ w kielcach i rzeszowie
Alina Hampsteròw
Alina Hampsteròw 4 dni temu
Super
CROWD
CROWD 4 dni temu
Nikt mnie od komentarza tu nie powstrzyma ale zaje...fajna ta ich Szalona blondyna :D
MONIKA Ciechanowska
MONIKA Ciechanowska 4 dni temu
Super piosenka
mario rogal
mario rogal 4 dni temu
Zenek walnął focha?
Sławomir Świerzyński
Sławomir Świerzyński 2 dni temu
TAK
Monika Malinowska
Monika Malinowska 4 dni temu
Jesteś szalona mówię ci ♥️♥️😘♥️😘
Natalia S.
Natalia S. 4 dni temu
Mogłby wrócić zabawy w remizach co nasze pokolenie zna tylko z opowieści, oby dzięki tej piosence tak było❤
Barns
Barns 4 dni temu
Wieśniactwo zarabia krocie na tych weselnych arcydziełach sztuki ludoweji a to wszystko za pieniądze z abonamentu RTV, który płacimy😏 Nie mam nic do DISCO POLO bo to wolny kraj i każdy słucha czego chce ale dlaczego TVP organizuje to wszystko za moją kasę😏
Mal Zal
Mal Zal 4 dni temu
Pozdrowienia dla zespołu Bayer Full - spotkalismy was w sobotę na stacji BP na trasie Trójmiasto-Warszawa :D
Neighbor Full
Neighbor Full 4 dni temu
Super piosenka, a jak komuś się spodoba dajcie 👍.💝💓💖
Neighbor Full
Neighbor Full 3 dni temu
💖Ta piosenka jest SUPER❤️💝💕💓
Dariusz Stefański
Dariusz Stefański 5 dni temu
SUPER
CELINA KUPCZYK
CELINA KUPCZYK 5 dni temu
Jestescie super
Krzysztof Drozdz
Krzysztof Drozdz 5 dni temu
Taakkk zenkkaa brakuje w refreniee
Grzegorz Szadkowski
Grzegorz Szadkowski 5 dni temu
Zaje fajnie wam to wyszło chłopaki 👍😀
jowita96
jowita96 5 dni temu
I iak tu icn nie kochac wspaniali pozdrowienia od poloni zza oceanu
Anna Maria Nowak
Anna Maria Nowak 5 dni temu
Czyżby kawałek był przygotowany także dla Zenona? Miało być trio?
Konrad Bartnicki
Konrad Bartnicki 3 dni temu
Bardziej do Playboys
Anna Maria Nowak
Anna Maria Nowak 5 dni temu
albo kwartetu? Ostatnia część refrenu pasuje do Exelent & Sequensu "najpiękniejsza"
Tom Ziom
Tom Ziom 5 dni temu
Kwintesencja disco polo.SUPER!
Przemo K
Przemo K 5 dni temu
A miało być trio z Zenkiem.
Marek Adamiak
Marek Adamiak 5 dni temu
Tak si bawiliśmy
idol
idol 5 dni temu
Brawo Panowie
Oliwier fajny
Oliwier fajny 5 dni temu
Super hit, brawo dla Panów z zespołu Boys i Bayer Full.
Wioleta Stępnik
Wioleta Stępnik 2 dni temu
🥀🌹🦄🎇🎁👅😍😘
Wioleta Stępnik
Wioleta Stępnik 2 dni temu
😊 💖💖💋💋🤬😘😍😍👅👅🥀🌹🦄
Jola D.
Jola D. 5 dni temu
Czad 😉gratulacje dla obu Panow 💐🎂🥂
Gosia KM
Gosia KM 5 dni temu
Superrr
SHADOW XD
SHADOW XD 5 dni temu
Stare kawałki Boys Akcentu czy Bayer Full a także innych najlepsze na każdej dyskotece były grane i każdy się świetne przy nich bawił😀😀😀
Wioleta Stępnik
Wioleta Stępnik 2 dni temu
2djd💖💖💖💖💋💋💋
Daria Sibińska
Daria Sibińska 5 dni temu
Będzie normalna wersja A nie koncertowa?🧡
Piotr
Piotr 5 dni temu
Nawet teledysk będzie :P
Anna Kowalska
Anna Kowalska 5 dni temu
Super
Piotrek z Wielunia 1979
Piotrek z Wielunia 1979 5 dni temu
ZAJEBISTA PIOSENKA. Kiedy wyjdzie płyta cd z tym utworem?. Pozdrawiam.
Ilona Bandziene
Ilona Bandziene 5 dni temu
Super👏👏👏👏🌺
Jara s
Jara s 5 dni temu
p.Sławku,Marcin super nuta od razu przypomina mi się czasy jak byłem mały i zawsze w niedzielę leciało disco relax 😊 pozdrowionka dla wszystkich,a ja puki co replay 😊😍😍😍
Łukasz Jankowski
Łukasz Jankowski 5 dni temu
Panowie!!! HICIOR!!! Pozdrawiam Pana Marcina i Sławomira z Rybnika :) PS Tamte czasy lata 90 były o niebo lepsze! Tęsknię Fest!!
ania ania
ania ania 5 dni temu
Piękna piosenka!!!! Przepiękne wspomnienia 😅😅😅💞💞, i bardzo fajny duet kto tak myśli łapki w górę!!!!!!!!!! 👍👍👍👍👍👍
hasso husso
hasso husso 5 dni temu
maybe polish is deutch :))
hasso husso
hasso husso 5 dni temu
nizdirawya ,sahane
Sandra Grams
Sandra Grams 6 dni temu
Wow.. tego bym się nie spodziewała. Super💗
DISCO ATTACKTV
DISCO ATTACKTV 6 dni temu
Naprawdę super:)
Jacek Kumar
Jacek Kumar 6 dni temu
Szalona blondyneczka...
Maria Morawska
Maria Morawska 6 dni temu
Panowie....jesteście wspaniali.....bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam
Sławomir Nieznański
Sławomir Nieznański 6 dni temu
Tak to tylko oni potrafią śpiewać.
Zbyszek Wątroba
Zbyszek Wątroba 6 dni temu
1116
Andrzej Wojtasiuk
Andrzej Wojtasiuk 6 dni temu
naprawdę super
Emilia Brzozowska
Emilia Brzozowska 6 dni temu
Oj nóżka sama chodzi to będzie hit hitów królowie disco:))
Agnieszka Wdowiak
Agnieszka Wdowiak 6 dni temu
Czysta,poprawna polszczyzna,brawo!
Grzegorz M
Grzegorz M 6 dni temu
Super Brawo jak szybko minęły te lata POZDROWIENIA;;;'''
Wioleta Stępnik
Wioleta Stępnik 2 dni temu
Co dy ayefe stej z cz bzdd shgrf xykdcfnsxrhfbwjjrj
Sławek Bednarek
Sławek Bednarek 6 dni temu
Zajebista piosenka super panowie
Mateusz Michalak
Mateusz Michalak 6 dni temu
Świetne to!!!
Łukasz Malinowski
Łukasz Malinowski 6 dni temu
Łza się w oku kręci. Takiego disco polo nam potrzeba
gregory8864
gregory8864 6 dni temu
kiedy będzie w całości ?
Grzegorz Matoń
Grzegorz Matoń 6 dni temu
Można słuchać w te i nazad
Gufi87
Gufi87 6 dni temu
Super duet :) mega piosenka
marioli marioli
marioli marioli 6 dni temu
Brawo zajebista nuta
PRZEGLĄD YOUTUBE A POTEM... OME????
4:22:03
Bayer Full "Lepiej było...Ukraina"
3:47
Bayer Full - Majteczki w kropeczki
3:02
Bayer Full - Moja mała blondyneczko
2:40
Kizo - ZŁOTO I BIEL (prod.PSR)
2:23
Wyświetleń 1 483 564
Caravan Palace - Plume
3:08
Wyświetleń 280 796
Miley Cyrus - Slide Away (Audio)
3:56
Wyświetleń 7 268 694