Czego NIE m贸wi膮: KURIERZY

AbstrachujeTV
Subskrybuj
Wy艣wietle艅 2 275 383
97% 85 989 1 993

Sprawd藕cie wyst臋p Czarka i Pjotera na kanale Jak TO robi膰 4strefa.pl/video/video-QOUd4mHjbnA.html
馃憠Subskrybuj: 4strefa.pl/u-abstrachujetv
馃こInstagram: instagram.com/abstrachujetv/#
馃憰Ubrania: abstrawear.com/
馃Wsp贸艂praca komercyjna: wspolpraca@abstra.tv

Humor

Dodano:

 

Apr 12, 2019

Udost臋pnij:

Link:

Pobierz:

Loading link...

Dodaj do:

My playlist
Watch later
Komentarze 1 518
Jak TO robi膰?
Jak TO robi膰? 6 miesi臋cy temu
Zobaczcie, czy Pjoterowi uda艂o si臋 rozpali膰 Karink臋 4strefa.pl/video/video-QOUd4mHjbnA.html
DiamonD OFFICIAL
DiamonD OFFICIAL 2 miesi臋cy temu
O kurrrrrr keidys to bylo
Barbara Pasik
Barbara Pasik 3 miesi臋cy temu
Xd oni si臋 tylko promuj膮
Zbieram 10 tys. subskrypcji bez film贸w
*Pom贸偶cie wbi膰 suby*
driver.yt
driver.yt 12 dni temu
0:13 馃槀 馃槀 馃槀
wojtek basiaga
wojtek basiaga 15 dni temu
M贸j kuzyn jest kurierem
XXSzaManXX
XXSzaManXX 17 dni temu
Pan sraka xdd jeblem
Fejkson :D
Fejkson :D 17 dni temu
Karolina Mrozicka :)
Miko艂aj Pogorzelec
1900 kurier贸w da艂o 艂apk臋 w d贸艂
Dawid Sarapata
Dawid Sarapata 17 dni temu
5:11 Czarek mistrz. JEEEEA!
Greq 303
Greq 303 21 day ago
Najlepszy moim zdaniem odcinek abstra
Delafuente
Delafuente 22 dni temu
0:27 mela
Niebieskow艂osa Q
Niebieskow艂osa Q 24 dni temu
M贸j tata jest listonoszem馃ぃ
Jakub Golabek
Jakub Golabek 26 dni temu
na sygnale w abstrachuje xd
Marcin Lech
Marcin Lech 27 dni temu
Czego nie m贸wi widz ? Np tego 偶e abstrachuje to ludzie z zaburzeniami psychicznymi, np 偶e patrz膮c na wasze twarse chce si臋 wymiotowa膰, np 偶e to po prostu g艂upie i bez sensu, np 偶e marujecie czas
Mikson PL
Mikson PL 29 dni temu
4:18 ale laska
_ Wersus _
_ Wersus _ Month ago
0:09
_ Wersus _
_ Wersus _ Month ago
0:9
Hubert 艢wi臋tos艂awski
ja przejmuje pan paka! pan sraka xd
Pablo Roberto
Pablo Roberto Month ago
2:36 jaka艣 antena XDDD Wielki kutol!!!
脝MIRIA *
脝MIRIA * Month ago
1:44 w艂a艣nie ze odwrotnie..
FANTU艢
FANTU艢 Month ago
0:27 ta Mela xdd
msmdmdmf hdjenendnd
Poda mi ktos jej insta 2:35 pls
Milena Pasionek
Milena Pasionek Month ago
24:00 ehem
Milena Pasionek
Milena Pasionek Month ago
Sorry 0:24
Mark Mark
Mark Mark Month ago
5:18 馃槀馃槀馃槀馃槀
Pbmrf15
Pbmrf15 Month ago
Dobry odcinek
Kasia Kasia.
Kasia Kasia. 2 miesi臋cy temu
To chyba antenaaaa hahahahhahahahahahha
Z 偶ycia Wzi臋ty
Z 偶ycia Wzi臋ty 2 miesi臋cy temu
2:39 to niez艂a antena xd
Maxtilik
Maxtilik 2 miesi臋cy temu
TYLKO PAN PAKA!!!
gabs
gabs 2 miesi臋cy temu
2:36 IG? Pleaseeee
Wojtex
Wojtex 2 miesi臋cy temu
Gdzie kupic taka antene Mam kolezanke ktorej sie chce poogladac filmy
Champion
Champion 2 miesi臋cy temu
Dla wszystkich kurierzy zarabiaj膮 od 4 do 12K, zale偶y to czy je藕dzisz swoim busem czy firmy :P
Karolina Nowak
Karolina Nowak 2 miesi臋cy temu
czego nie mowia? KUrier : O wa偶na paczka , b臋d臋 ostro偶ny
MaFoxx
MaFoxx 2 miesi臋cy temu
U mnie jak przyje偶d偶a kurier to daje mi paczk臋 i odje偶d偶a
Firewoof
Firewoof 2 miesi臋cy temu
-tylko pan paka! -pan sraka..! XD
Jakub
Jakub 2 miesi臋cy temu
Siema siema u nas s膮 rejestrcje DGR
AXANIN PL
AXANIN PL 2 miesi臋cy temu
Zajebiste
Que weQ
Que weQ 2 miesi臋cy temu
1:50 ten samoch贸d jest pusty?
Remigiusz
Remigiusz 2 miesi臋cy temu
Tak 馃槀馃槀
Fizzdy PL
Fizzdy PL 2 miesi臋cy temu
5:19 ja z tego nie noge 馃槀
Damianox STALKER
Damianox STALKER 2 miesi臋cy temu
Te wasze filmy s谩 zajebiste!
to ja Davideq
to ja Davideq 2 miesi臋cy temu
Pan SRAKA XDDD
unbox pl
unbox pl 2 miesi臋cy temu
2:35 Czemu to jest dildo
Martelowski
Martelowski 2 miesi臋cy temu
Czy to jest ten legendarny namiot z przed 2 lat z polemon贸w
Szymon Rybarczyk
Szymon Rybarczyk 2 miesi臋cy temu
2:20 abstra 偶yj膮 w innej rzeczywistosci -15 stopni w wiosne/lato
BlameGEromi
BlameGEromi 2 miesi臋cy temu
czego Twoja laska 艣pi w makeupie ?!
Cris Clearwather
Cris Clearwather 2 miesi臋cy temu
2:35 馃槀馃槀馃槀
Mariusz Wo藕niak
Mariusz Wo藕niak 3 miesi臋cy temu
Namiot od pokekom贸w
Potimus Ripme
Potimus Ripme 3 miesi臋cy temu
2:43 CLAUDE DEBUSSY: Clair De Lune Kocham.
艁ukasz Gnach
艁ukasz Gnach 3 miesi臋cy temu
呕eby Ci kurierzy naprawd臋 tacy byli
MrTiant
MrTiant 3 miesi臋cy temu
7:24 haha japierdole jakie true
Pipin _
Pipin _ 3 miesi臋cy temu
TYLKO PAN PAKA!!!
Ajantis Ilvastarr
Ajantis Ilvastarr 3 miesi臋cy temu
No ale zaraz, kto paczki z Chin zamawia kurierem...?
Dolaf 2132
Dolaf 2132 3 miesi臋cy temu
Zr贸bcie czego nie m贸wi膮 Abstrahuje
Zake
Zake 3 miesi臋cy temu
7 25 XDDDD etuii pingwina
Wika xd
Wika xd 3 miesi臋cy temu
1:28 czy to Czarka prawdziwe blizny??
Kufcio
Kufcio 3 miesi臋cy temu
Zr贸bcie czego nie m贸wi膮 w piekarni
MASlunY
MASlunY 3 miesi臋cy temu
2:16 ta babcia w oknie umar艂a?
Kondziuu Tv
Kondziuu Tv 3 miesi臋cy temu
Mistrzostwo z tym sejfem ^^
Oski Games !!!
Oski Games !!! 3 miesi臋cy temu
馃尣 drzewo 馃尣 drzewo 馃尣 drzewo 馃尣 drzewo 馃尣 drzewo 馃尣 drzewo 馃尣 drzewo 馃尣 drzewo 馃尣 drzewo
Dorota Kryszkiewicz
Dorota Kryszkiewicz 3 miesi臋cy temu
Tylko pan poka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czyli czarek !!!!!!!!!!!!!!!!!
Meme God
Meme God 3 miesi臋cy temu
TEAM PAKA= Like TEAM DGR= kom
Olga Jankowska
Olga Jankowska 3 miesi臋cy temu
7:38 馃槀馃槀馃槀
Czego NIE m贸wi: SZEF
11:01

Czego NIE m贸wi: SZEF

Wy艣wietle艅 944
RODZAJE PAR
11:58

RODZAJE PAR

Wy艣wietle艅 2
Tak 偶yje SYN Cristiano Ronaldo!
10:22

Tak 偶yje SYN Cristiano Ronaldo!

Wy艣wietle艅 340 991
DISS NA RAPER脫W
6:43

DISS NA RAPER脫W

Wy艣wietle艅 2
Czego NIE m贸wi膮: KURIERZY
8:08
Co m贸wi膮: GIMBUSY
3:38

Co m贸wi膮: GIMBUSY

Wy艣wietle艅 8
Co m贸wi膮: ZJARANI 2
4:51

Co m贸wi膮: ZJARANI 2

Wy艣wietle艅 2
Co m贸wi膮: ZWIERZ臉TA 2
4:52
Co m贸wi膮: DRESY
3:50

Co m贸wi膮: DRESY

Wy艣wietle艅 6
PRZEWODNIK PO INTERNECIE
9:08

PRZEWODNIK PO INTERNECIE

Wy艣wietle艅 739
What They Say: AT GYM 2
6:24

What They Say: AT GYM 2

Wy艣wietle艅 8
Co m贸wi膮: CHORZY FACECI
3:40
LOS SIMPSON - S贸lo se vive una vez 1/5
6:55
FOOTBALL (Mark Angel Humor) (Episode 230)
23:36