DISS NA PRZECHODNI脫W

AbstrachujeTV
Subskrybuj
Wy艣wietle艅 1 100 184
92% 66 533 5 181

馃憠Subskrybuj: 4strefa.pl/u-abstrachujetv
馃こInstagram: instagram.com/abstrachujetv/#
馃憰Ubrania: abstrawear.com/
Partnerem odcinka jest Xiaomi. Smartfon Mi A3, kt贸ry by艂 w odcinku znajdziecie tutaj:
mi-home.pl/telefony-mi/mi-a3-4gb-64gb-more-than-white
mi-store.pl/product-pol-545-Smartfon-Xiaomi-Mi-A3-4-64GB-Blue-Mi-Band-4-6-cio-miesieczna-gwarancja-na-ekran.html

馃Wsp贸艂praca komercyjna: wspolpraca@abstra.tv

Muzyka

Dodano:

 

Aug 23, 2019

Udost臋pnij:

Link:

Pobierz:

Loading link...

Dodaj do:

My playlist
Watch later
Komentarze 3 573
staON
staON 4 godzin temu
Typy od chodzenia jacy艣 zmarnowani, my z ziomkiem nie spoceni 艣cie偶k膮 pop臋dzamy xd
Pawa艂
Pawa艂 2 dni temu
haha, genialne ;D
sad skivvy
sad skivvy 2 dni temu
Jak si臋 nazywa orgina艂, kt贸rym Czarek sie inspirowa艂?
Thanos Jestem
Thanos Jestem 3 dni temu
Kurde szkoda ze Robert udaje zawsze takiego kujona albo takiego wnusia
AKACPER 2
AKACPER 2 4 dni temu
To mo偶e na Fame Mma 6 Robert vs Czarek?
Drember ZINTRO
Drember ZINTRO 4 dni temu
Czemu Czarek nie zostanie Raperem
Pche艂ka
Pche艂ka 4 dni temu
2077: Diss na cyberpunk.
Kajo PoL
Kajo PoL 5 dni temu
1,25x szybciej lepiej
Hania Rachtan
Hania Rachtan 6 dni temu
Ludzie przecie偶 wiadomo ,偶e Robert wygra艂 xd
Mulawson
Mulawson 6 dni temu
Nie wiem czemu ale w ka偶dym dissie to Czarek 艣piewa najlepiej 馃挆馃敟馃挆
fiflxk 姊
fiflxk 姊 6 dni temu
Mo偶e kto艣 ma wersje czarka instrumental?
ja
ja 6 dni temu
Znowu z beki wysz艂o zajebiscie u czarka
telepot 89
telepot 89 7 dni temu
Tylko wyczynowe
Wi膮cu艣 SQAD
Wi膮cu艣 SQAD 7 dni temu
2019 diss na przechodni贸w 2029 diss na pogod臋 2039 diss na powietrze 2049 diss na Boga 2050 bum leci meteoryt od Boga
Lucky Psyho
Lucky Psyho 7 dni temu
A co je艣i lubi臋 chodzi膰?
DAWCiO
DAWCiO 7 dni temu
Mam tako samo
Lucynka Msp
Lucynka Msp 8 dni temu
Dlatego nie wychodz臋 z piwnicy
Miss Kobayashi's-Chan
2019 - diss na przechodni贸w :3 2080 - diss na 偶ycie
Avokado
Avokado 8 dni temu
Widzie nowy dis Krzycz臋 je偶u jak 艂adnie 艣piewacie
Sidersik
Sidersik 9 dni temu
Jak kula daje fula xD
Alex Borys Wojtanowicz
Robert rozwali艂 馃槑馃槀
Thurbopl
Thurbopl 10 dni temu
Dobrze protestujmy dalej serii narcyza diss na...
Guwienko Sitarek
Guwienko Sitarek 10 dni temu
P
Nikola Nikola
Nikola Nikola 10 dni temu
Zaiefajne 馃お馃槢馃槣
OleczeQ PL
OleczeQ PL 10 dni temu
dobre z tymi zasadami fizyki ;)
oski scoot
oski scoot 10 dni temu
Wole hulajnoge wyczynow膮
cis
cis 10 dni temu
wiem ze to dla beki i tak dalej ale nie przesadzajcie z tymi rapsami bo skonczycie jak reszta
Syriusz Black
Syriusz Black 10 dni temu
Ta piosenka zainspirowa艂a mnie do kupienia hulajnog臋 elektryczn膮
Maciek Soszy艅ski
Maciek Soszy艅ski 11 dni temu
abra zosta艅 raperem
Play Games
Play Games 11 dni temu
Jezu narcyz by艂 pierwszy wy podrabiacze
Pawe艂 艢lusarczyk
aja z偶eram gile!! XDDDDDDD najleoszy tekst 2:48
fake emptiness
fake emptiness 12 dni temu
Kocham Xiaomi 鉂わ笍
Oskarek 123
Oskarek 123 12 dni temu
Ale kozak
Staszek 120
Staszek 120 13 dni temu
Ten masny na ko艅cu The Best
ikosa 4
ikosa 4 13 dni temu
Czarkowi najlepiej wysz艂o鈼忊枲鈾
Bartek Blaszka
Bartek Blaszka 13 dni temu
My艣le 偶e bez autotuna czarek brzmia艂by du偶o lepiej
胁喂g褧褌yle
胁喂g褧褌yle 13 dni temu
zrobcie diss na hulajgowno (chodzi hujlanogi jakby ktos nie wiedzial)
Iluminati
Iluminati 13 dni temu
Robert ro***ba艂 system
袛邪褕邪 楔邪斜邪薪
袣褌芯 褍泻褉. 谢懈斜芯 褉褍褋. ?
Kami Uzumaki
Kami Uzumaki 13 dni temu
Czarek i dziewczynki to mi si臋 podoba 馃榿
Caprio Mr贸wkicz
Caprio Mr贸wkicz 13 dni temu
艢miesznie bedzie jak kt贸rys z was wyglepie sie na pape i powr贸cicie do zwyklych przechodni贸w XDD HAHA.
EXECUTION
EXECUTION 14 dni temu
Dowod na to ze dzieki Dobremu Masteringowi ka偶dy mo偶e by膰 raperem XD
dolores dolores
dolores dolores 14 dni temu
czarek najlepiej :)
Kacper Wojda
Kacper Wojda 14 dni temu
PODESLE KTOS BEAT CO MASNY NAWIJA艁
Mic
Mic 14 dni temu
czarek najlepszy !
DaRurkson
DaRurkson 14 dni temu
鈥濻艂yszysz jak cicho to hula? Nie s艂yszysz, bo cicho to hula鈥 skis艂em
idk 12245
idk 12245 14 dni temu
Skiety&Klapki na pocz膮tku 馃槀
Rafa艂 Now
Rafa艂 Now 14 dni temu
Czarek quebo youtuberow
liptonek
liptonek 14 dni temu
Czarek nadaje si臋 z wnuczkiem na rapera
Wiktor2000j
Wiktor2000j 14 dni temu
Masny mia艂 najlepsze teksty
Micha艂 Stolarski
Micha艂 Stolarski 15 dni temu
4:24 rafa艂:rozbieram nastolatki policja: OTWIERA膯
BartekPlayZ
BartekPlayZ 15 dni temu
kupuje tak膮
Markus Gorgol
Markus Gorgol 15 dni temu
Teledysk-masny Beat-robert Tekst-czarek
Szymon Olczyk
Szymon Olczyk 16 dni temu
ma艣niito rozjeba艂
M4t1
M4t1 16 dni temu
3:54 moze i odpycham sie nogoa ale inwarda nie zrobisz
kacper kacpi
kacper kacpi 16 dni temu
Czarek dobry ale masny lepszy
Syriusz Black
Syriusz Black 16 dni temu
Dodajcie napisy bo chc臋 si臋 sobie 艣piewa膰 a to jest takie 艣wietne 偶e trudno nauczy膰 si臋 tekstu 馃槀
Syriusz Black
Syriusz Black 14 dni temu
ImErg0n Aha ok dzi臋ki za info.
ImErg0n
ImErg0n 14 dni temu
Dodane s膮 tylko musi kto艣 je zaakceptowa膰.
Dudek
Dudek 16 dni temu
Czarek nagrywaj wi臋cej nutek bo nie藕le buja xd 5!
schell konstantynopolita艅czykiewicz
M贸wcie co chcecie ale pasut nawin膮 najlepiej
Rowerem Po drodze
Rowerem Po drodze 17 dni temu
czarek mega
RODZAJE PAR
11:58

RODZAJE PAR

Wy艣wietle艅 2
Czego NIE m贸wi膮: KURIERZY
8:08
Zamiana r贸l: TINDER
10:49

Zamiana r贸l: TINDER

Wy艣wietle艅 1
chillwagon - jolka
2:21

chillwagon - jolka

Wy艣wietle艅 4 797 008
BEDORF WYZYWAM CI臉!
1:06

BEDORF WYZYWAM CI臉!

Wy艣wietle艅 183 976
DISS NA RAPER脫W
6:43

DISS NA RAPER脫W

Wy艣wietle艅 2
Co m贸wi膮: ZJARANI 2
4:51

Co m贸wi膮: ZJARANI 2

Wy艣wietle艅 2
DRAMAT PIERWSZEJ RANDKI
8:05

DRAMAT PIERWSZEJ RANDKI

Wy艣wietle艅 2
PITBULL PARODIA
12:54

PITBULL PARODIA

Wy艣wietle艅 4
Co m贸wi膮: DRESY
3:50

Co m贸wi膮: DRESY

Wy艣wietle艅 6
Czego NIE m贸wi膮: RODZICE
3:43
TW脫J WIRTUALNY ASYSTENT
9:34
PRZEWODNIK PO INTERNECIE
9:08

PRZEWODNIK PO INTERNECIE

Wy艣wietle艅 693
Co m贸wi: TYPOWY SEBA
2:16

Co m贸wi: TYPOWY SEBA

Wy艣wietle艅 9
Co m贸wi膮: GIMBUSY 3
5:01

Co m贸wi膮: GIMBUSY 3

Wy艣wietle艅 8
Behind Barz (Bonus)
2:44

Behind Barz (Bonus)

Wy艣wietle艅 492 466
Russ - CROWN (Official Audio)
2:37

Russ - CROWN (Official Audio)

Wy艣wietle艅 549 661
Maroon 5 - Memories (Audio)
3:11

Maroon 5 - Memories (Audio)

Wy艣wietle艅 1 630 462