Quality Control, Quavo, Nicki Minaj - She For Keeps (Official Music Video)

QualityControlVEVO
Wyświetleń 29 629 663
94% 381 441 22 754

Quality Control's Control The Streets Vol. 1 is available everywhere now: QualityControl.lnk.to/CTSVol1YD
Follow Quality Control:
twitter.com/qcthelabelmusic
instagram.com/qualitycontrolmusic
Music video by Quality Control, Quavo, Nicki Minaj performing She For Keeps. (C) 2017 Quality Control Music, LLC and UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/7p1qxo
#QualityControl #SheForKeeps #Vevo #Quavo #HipHop

Muzyka

Dodano:

 

Jan 9, 2018

Udostępnij:

Link:

Pobierz:

Loading link...

Dodaj do:

My playlist
Watch later
Komentarze 17 511
Jean Samba Sow
Jean Samba Sow 3 godzin temu
Nicki saved the song and yet I'm a die hard MIGOS fan
HARATRON 6/21
HARATRON 6/21 Dzień temu
It hurts to know that this song hit bubbling under.. Nicki really SPIT〽
Delight Gonyora
Delight Gonyora Dzień temu
then someone still says card what what to nicky lmao
marina ivette
marina ivette 3 dni temu
Nicki look mad cute with the half n half hair lmao
-_-
-_- 4 dni temu
This should've been Nicki's song...
Folly Fol
Folly Fol 5 dni temu
ONLY HERE FOR NICKI PART
Micheale swank
Micheale swank 5 dni temu
Nicki you are ppppeerrrfffeeeccctttt! 😍😍😍😍 Quavo should have never let her slip through his fingers. She was a keeper! ❤❤😍😍
nicki stan BITCHES
Quavo you would only have less than 10m if nicki wasn’t in here
Mindyabwax Fuckeverybody
Damn... Nickki
Tabitha Bellegarde
when she was arguing with that gurl i waz done
Tabitha Bellegarde
quavo part so fucking littty
maria nanyunja
maria nanyunja 6 dni temu
Only here for the Queen.
K Reyn
K Reyn 7 dni temu
When shit got real and it came to being real ride or dies my girl flaked on me when it was time to ride because she was the most un-supportive person when everything wasn't sunny and I was back in the street. My friend is better than her and asked me if I ever needed to lay low again or stash my things I know where to find her. Whereas my lady was being judgmental and more of an Opp than anything else. I will linking her to 3 songs to listen to before I go see her this week and end it. NBA Youngboy - Genie, NBA Youngboy - Graffiti, and last but not least this song, specifically Nicki's verse on hiding her man's burners.
kianiyah_ 123106
kianiyah_ 123106 8 dni temu
I'll kiki
kianiyah_ 123106
kianiyah_ 123106 8 dni temu
Oll
J H
J H 8 dni temu
2017: You could never be nicki and thats the real key 2019: im retiring You cannot compete wit bardi and thats the real key 🔑💯😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
maria nanyunja
maria nanyunja 6 dni temu
The joke is on you.
Jerickson Vasallo
Jamei Huston awww now say that again without crying
Lucas Shannon
Lucas Shannon 11 dni temu
“Tell that bitch I’m Oprah she couldn’t even be gale” is the best line
C B
C B 9 dni temu
That & I pull up in a GT with some seagrams ginger ale. These bitches can’t see me they should all be reading brail😂
It's Kira
It's Kira 12 dni temu
Can't beleive that we'll never have a verse as lit by the queen
Polite A seven
Polite A seven 13 dni temu
uhakika kka
kayla eats babys
kayla eats babys 13 dni temu
Gimmie five its a vibe 😗🖐️
Шоу ОЛЯ
Шоу ОЛЯ 13 dni temu
Queen on 2:09
Lucas Shannon
Lucas Shannon 14 dni temu
2:09 :)
Frankie Fioravanti
Frankie Fioravanti 15 dni temu
Who else thinks nicki ruined the song lol
Katharine Samuel
Katharine Samuel 16 dni temu
So who else is here watching the queen at her best claiming shes retiring😭😭
regina pablo
regina pablo 17 dni temu
Filo
Filo 18 dni temu
Nicki is kinda the most beautiful woman I've ever seen ngl. I don't give a fuk what yall bitches say so don't even @ me
Hannah Watson
Hannah Watson 22 dni temu
he did nicki wrong.. i only watched nickis part
moneybagg kween
moneybagg kween 22 dni temu
3:02😍😍😍🥵
Dr_MIAMI__FL
Dr_MIAMI__FL 25 dni temu
I guest not
Chris William
Chris William 26 dni temu
Fuck ya His ua and others ain't the same that shit ain't right
Chegofatso Makena
Chegofatso Makena 27 dni temu
nicki's verse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! she literally saved the song
Chegofatso Makena
Chegofatso Makena 27 dni temu
nicki's verse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! she literally saved the song
sangel857
sangel857 28 dni temu
Love the treatment for this video!!! So Vintage. Can’t believe this nigga wore a Fanny pak⁉️ But It’s Quavo huh, what can You do!
Petra Blackson
Petra Blackson 29 dni temu
)
lawrence o
lawrence o 29 dni temu
still listening from the other side (AFRICA_KENYA)
Dexter Houston De nevada Nevada Barcelo
MOTANDO CABALLO Y DE REGRESO TUBE LA NOCHE MAS LARGA Y ¡¡¡ DE TODA LA GALAXIA. ¡¡¡ EN TODO EL UNIVERO. DE TODA LA GALAXIA MAS CARA DE TODO EL MUNDO. QUE TODOS MIS COLEGAS Y COLEGAS. ¡ SEPAN. QUE EL MAS GRANDE. ¡¡¡ ESTA MUY PODRIDO DE MUJERES¡¡ HERMOSAS. ¡ QUE LA GRAN GRORIA VIVA. EL AMOR. Y LA ERTENIDAD. DE LA GALAXIA. MAS EXITADA Y CALENETE SIEMPRE FLUYA. ¡¡ TODA. LA GALAXIA. Y TAMBIEM TODA LA FLOTA DE LIMOSINAS Y HUMERRRR Y LINCON ¡¡¡¡ SE ARREGLE. ¡¡ PARA LA 890.. MIL VES DE QUE ME CASE CON LA MUJER. MAS COSTOSA. DE TODO EL SISTEMA SOLAR. ¡¡ NIKI NIJAM . ¡¡¡ MI ESAPOSA.
Lazae Jenkins
Lazae Jenkins Month ago
We’ll never see another one of these collabs 🤦🏾‍♀️😭
VIVVIA AMYNTAS
VIVVIA AMYNTAS Month ago
How Nicki gonna be this versatile? 🤩😭
Stormy Caris
Stormy Caris Month ago
Quavo was in love with Nicki... I can't wait until someone does a lifetime movie with all the tea lol
B. Real right
B. Real right Month ago
She said her body perfect sombody lie 🤣🤣🤣
Mihlali Mimi
Mihlali Mimi Month ago
Yo this song will never die
Cherlie Delarose
I love the visual aesthetic in this video!😍
Kenzie Maquire
Kenzie Maquire Month ago
It’s not a Nicki verse till she mentions how girls are her sons 😂
Budu GetRich
Budu GetRich Month ago
Quavo
knodat Blanco
knodat Blanco Month ago
When quavo smashed n than exposed her lmaoo
Skraat
Skraat Month ago
0:39 the alien tryna be a human
Jesse Medders
Jesse Medders Month ago
She aint for keeps no more you got saweetie
Sytherics
Sytherics Month ago
Quavo’s part is ass ngl 😂😂
Tyrie James
Tyrie James Month ago
Yes
malcolm King
malcolm King Month ago
I feel like Nickis verse was wasted 😩😩 This song didn't even chart
Denoo Hendrix
Denoo Hendrix Month ago
Only here for Nicki Verse 😙
UTCAH Benguela
UTCAH Benguela Month ago
Huncho com a a Rainha o som está top é nós mano
Troy
Troy Month ago
she's absolutely gorgeous
Jayquan Hudson
Jayquan Hudson Month ago
Im so in love with nicki minaj onika tanya maraj the queen best ever to me nicki priceless so beautiful an sexy an smart my head stay on nicki love u nicki 🖤💘❤😘😍🧡💛💚💜💌💖💕❣💟💓
8 Savage
8 Savage Month ago
Quavo, migos, offset, and quality control look alike
DRACO FURY 13
DRACO FURY 13 Month ago
That's a dude?!?
Thabang Masonya
Thabang Masonya Month ago
Dope😍😍😍
Abdi Lopez
Abdi Lopez Month ago
So underrated
Aliya Lee
Aliya Lee Month ago
They both like siblings
ATAK NOŻOWNIKA !
2:25

ATAK NOŻOWNIKA !

Wyświetleń 143 027